(додаток 1 із змінами, внесеними згідно з постановами
Додаток 11
Міністерство економіки України
ЗАЯВА
|
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
в особі
_______________________________________________________________________________
Спосіб отримання свідоцтва про
призначення органу з оцінки відповідності для виконання як третьою
стороною завдань у процесі оцінки та перевірки стабільності
показників будівельної продукції згідно із Законом
України "Про надання будівельної продукції на ринку" (зазначається
необхідне):
у
паперовій формі поштою, а саме:
в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи (лише для претендентів на призначення, що подали заяву про
призначення в електронній формі через відповідні
інформаційно-комунікаційні системи). |
|||
Додаток: |
1. Опис заявленої сфери призначення на
___ арк. |
||
|
2. Копія атестата про акредитацію на ___
арк. |
||
|
3. Довідка про сукупний досвід виконання
кожним працівником із числа штатного персоналу, відповідального за
виконання завдань з оцінки відповідності, робіт з оцінки
відповідності протягом останніх трьох років на ___ арк. |
||
|
4. Відомості про кваліфікацію персоналу
органу з оцінки відповідності на ___ арк. |
||
|
5. Довідка про акредитовані
випробувальні лабораторії, що є структурними підрозділами чи
окремими юридичними особами, більше ніж 50 відсотків статутного
капіталу яких належать претенденту на призначення, види випробувань
усіх чи окремих видів (категорій, груп) продукції, які проводяться
ними в межах заявленої сфери призначення, на ___ арк. |
||
|
6. Копії договорів, укладених
претендентом на призначення із субпідрядниками або своїми дочірніми
підприємствами для проведення акредитованими випробувальними
лабораторіями таких субпідрядників або дочірніх підприємств
випробувань продукції в межах заявленої сфери призначення, що
засвідчені претендентом на призначення, на ___ арк. |
||
|
7. Копія договору страхування
відповідальності перед третіми особами на час провадження діяльності
призначеного органу з оцінки відповідності, засвідчена претендентом
на призначення, на ___ арк. |
____________________ |
__________________________________________________ |
___ ____________ 20__ р. |
|
___________ |
(Порядок доповнено додатком 11 згідно
з постановою
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
додаток 11 із
змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 14.10.2022 р. N 1173,
від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 2
до Порядку
Міністерство економіки України
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
в особі
______________________________________________________________________________,
що діє на підставі установчого документа
юридичної особи, просить призначити його визнаною незалежною
організацією відповідно до заявленої сфери призначення для
затвердження (зазначається необхідне):
технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань;
персоналу, який виконує нерознімні з'єднання;
персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з
______________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
Спосіб отримання свідоцтва про
призначення визнаної незалежної організації для затвердження
технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань, персоналу,
який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який проводить
неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо
обладнання, що працює під тиском (зазначається необхідне):
у
паперовій формі поштою, а саме:
в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи (лише для претендентів на призначення, що подали заяву про
призначення в електронній формі через відповідні
інформаційно-комунікаційні системи). |
||
Додаток: |
1. Опис заявленої сфери призначення на
___ арк. |
|
|
2. Копія атестата про акредитацію на ___
арк. |
|
|
3. Довідка про досвід виконання кожним
працівником із числа штатного персоналу, відповідального за
виконання завдань із затвердження технологічних процесів виконання
нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує нерознімні з'єднання,
та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з
технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском, робіт
із затвердження (атестації) технологічних процесів виконання
нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує нерознімні з'єднання,
та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, у будь-який
період протягом останніх трьох років на ___ арк. |
|
|
4. Відомості про кваліфікацію персоналу
органу з оцінки відповідності на ___ арк. |
|
|
5. Копія договору страхування
відповідальності перед третіми особами на час провадження діяльності
визнаної незалежної організації на ___ арк. |
____________________ |
________________________________________ |
____ ____________ 20__ р. |
|
___________ |
(додаток 2 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 14.10.2022 р. N 1173,
від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 3
до Порядку
згідно з
______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________,
щодо якого
___________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
заявляє про свою компетентність |
||
Вид продукції із
зазначенням категорії та/або групи продукції (якщо вони визначені в
технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції |
Процедура з оцінки відповідності з
посиланням на положення технічного регламенту чи додатки до нього, в
яких визначено таку процедуру |
Додаткові відомості про сферу
призначення, якщо це передбачено технічним регламентом |
Керівник
_____________________________________________________________________________ |
||
_______________________ |
_____________________________________ |
|
____________ |
2. Підпис керівника претендента на
призначення ставиться на кожній сторінці. |
|
(додаток 3 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471)
Додаток 31
до Порядку
Групи будівельної продукції та/або
конкретна будівельна продукція, її використання за призначенням,
визначене у застосовній регламентній технічній специфікації |
Застосовні системи оцінки та перевірки
стабільності показників будівельної продукції |
Функції, що виконуються призначеним
органом |
Відповідні регламентні технічні
специфікації та (для цілей системи оцінки та перевірки стабільності
показників будівельної продукції) суттєві експлуатаційні
характеристики (*) |
|
____________
Суттєві експлуатаційні характеристики,
для яких посилання на відповідні регламентні технічні специфікації є
необов'язковим |
Суттєва експлуатаційна характеристика |
Функції, що виконуються призначеним
органом |
Специфікація |
||
|
Керівник |
__________________________________________________________________________ |
||
_________________ |
___________________________________________________ |
|
____________ |
2. Позначка (*) зазначається поряд із
позначенням відповідної регламентної технічної специфікації у разі,
коли претендент на призначення заявляє про свою компетентність
використовувати матеріально-технічну базу поза межами його власної
акредитованої випробувальної лабораторії для систем оцінки та
перевірки стабільності показників будівельної продукції,
затверджених постановою
Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. N 596 (Офіційний
вісник України, 2021 р., N 48, ст. 2980), для яких дозволено
використання матеріально-технічної бази поза межами власної
акредитованої випробувальної лабораторії призначеного органу з
оцінки відповідності.
3. Сфера призначення для суттєвих
експлуатаційних характеристик, для яких згідно з переліком випадків
суттєвих експлуатаційних характеристик, у яких посилання на
відповідні регламентні технічні специфікації є необов'язковим,
затвердженим постановою
Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2021 р. N 1458 "Деякі
питання надання будівельної продукції на ринку", посилання на
відповідні регламентні технічні специфікації є необов'язковим,
зазначається у разі, коли претендент на призначення заявляє про свою
компетентність згідно з такими суттєвими експлуатаційними
характеристиками.
4. Підпис керівника претендента на
призначення ставиться на кожній сторінці. |
|
(Порядок доповнено додатком 31 згідно
з постановою
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
додаток 31 із
змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 23.12.2021 р. N 1458)
Додаток 4
до Порядку
|
Загальна чисельність штатного персоналу,
відповідального за виконання завдань з оцінки відповідності згідно
із заявленою сферою призначення, становить _____ осіб.
Таблиця 1 |
Ініціали (ініціал
власного імені) та прізвище штатного працівника, відповідального за
виконання завдань з оцінки відповідності |
Сукупний досвід виконання робіт з оцінки
відповідності протягом останніх трьох років (кількість років,
місяців, днів) |
1 |
2 |
|
Таблиця 2 |
|
|||
Вид продукції із
зазначенням категорії та/або групи продукції (якщо вони визначені в
технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції |
Вид робіт з оцінки відповідності за
останні три роки |
Період проведення робіт |
Ініціали (ініціал власного імені) та
прізвище штатного працівника, відповідального за виконання завдань з
оцінки відповідності, який брав участь у виконанні робіт з оцінки
відповідності |
||
вид робіт |
номер та дата виданого документа про
відповідність |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
Керівник
____________________________________________________________________________ |
||
_______________ |
___________________________________ |
|
____________ |
1. Загальною чисельністю штатного
персоналу, відповідального за виконання завдань з оцінки
відповідності згідно із заявленою сферою призначення, є кількість
працівників, які безпосередньо виконуватимуть завдання з оцінки
відповідності згідно із заявленою сферою призначення, у тому числі
прийматимуть рішення за їх результатами.
2. У графі 1 таблиці 1 зазначаються всі
штатні працівники, які будуть залучені до безпосереднього виконання
завдань з оцінки відповідності згідно із заявленою сферою
призначення, у тому числі прийматимуть рішення за їх результатами
(далі - штатні працівники).
3. У графі 2 таблиці 1 зазначаються
строк сукупного досвіду виконання кожним штатним працівником робіт з
оцінки відповідності протягом останніх трьох років до дати подання
заяви про призначення/розширення сфери призначення. У разі коли
штатний працівник набував досвід з оцінки відповідності в іншому
органі з оцінки відповідності, додатково зазначається строк
сукупного досвіду (кількість років, місяців, днів) виконання робіт з
оцінки відповідності, набутого в іншому органі з оцінки
відповідності, із зазначенням найменування такого органу з оцінки
відповідності.
4. У таблиці 2 наводяться відомості, що
підтверджують наявність у штатних працівників досвіду виконання
робіт з оцінки відповідності, зазначеного у таблиці 1, протягом
останніх трьох років до дати подання заяви про
призначення/розширення сфери призначення. Такі відомості можуть
стосуватися не всього фактично наявного досвіду штатних працівників
протягом останніх трьох років, а лише окремих видів робіт з оцінки
відповідності, до виконання яких був залучений відповідний штатний
працівник у будь-який період протягом трьох останніх років.
5. У графі 1 таблиці 2 наводяться
відомості про види продукції із зазначенням категорій та/або груп
продукції чи інших деталізованих визначень продукції, в оцінці
відповідності якої брав участь штатний працівник.
6. У графі 2 таблиці 2 наводяться
відомості про конкретні види робіт, у виконанні яких брав участь
штатний працівник (сертифікація, випробування, інспектування тощо).
7. У графі 3 таблиці 2 наводяться
відомості щодо документів про відповідність, які були видані за
результатами виконаних робіт з оцінки відповідності. Зазначається
найменування виданого документа, його реєстраційний номер та дата
видачі (число, місяць, рік). У разі коли штатний працівник набував
досвід з оцінки відповідності в іншому органі з оцінки
відповідності, відомості зазначаються в разі їх наявності або
зазначається найменування органу з оцінки відповідності, яким було
видано документ про відповідність.
8. У графі 4 таблиці 2 наводяться
відомості про період, протягом якого виконано роботи з оцінки
відповідності. Зазначається дата (число, місяць, рік) початку та
завершення виконаних робіт з оцінки відповідності. У разі коли
штатний працівник набував досвід з оцінки відповідності в іншому
органі з оцінки відповідності, відомості зазначаються в разі їх
наявності або зазначається період (місяць, рік) виконання ним робіт
з оцінки відповідності в іншому органі з оцінки відповідності та
найменування такого органу з оцінки відповідності.
9. У графі 5 таблиці 2 наводяться
відомості про одного чи кількох штатних працівників, які брали
участь у виконанні відповідних завдань з оцінки відповідності.
10. У разі розширення сфери призначення
в довідці наводяться відомості, що стосуються лише розширення сфери
призначення. |
|
(додаток 4 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 14.10.2022 р. N 1173)
Додаток 5
до Порядку
Загальна чисельність штатного персоналу,
відповідального за виконання завдань з оцінки відповідності згідно
із заявленою сферою призначення, становить _____ осіб. |
|
|||
Вид продукції із
зазначенням категорії та/або групи продукції (якщо вони визначені в
технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції |
Вид робіт з оцінки відповідності у
будь-який період протягом останніх трьох років |
Період проведення робіт |
Ініціали (ініціал власного імені) та
прізвище штатного працівника, відповідального за виконання завдань з
оцінки відповідності, який брав участь у виконанні робіт з оцінки
відповідності |
|
вид робіт |
номер та дата виданого документа про
відповідність |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Керівник
_____________________________________________________________________________ |
||
_________________ |
_____________________________________ |
|
____________ |
2. У таблиці наводяться відомості, що
підтверджують наявність у штатних працівників, відповідальних за
виконання завдань з оцінки відповідності згідно із заявленою сферою
призначення, фактичного досвіду виконання завдань із затвердження
(атестації) технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань,
персоналу, який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який
проводить неруйнівний контроль, у будь-який період протягом останніх
трьох років від дати подання заяви про призначення/розширення сфери
призначення. Такі відомості можуть стосуватися не всього фактично
наявного досвіду штатних працівників протягом останніх трьох років,
а лише окремих видів робіт з оцінки відповідності, до виконання яких
був залучений відповідний штатний працівник у будь-який період
протягом трьох останніх років.
3. У графі 1 наводяться відомості про
види продукції із зазначенням категорій та/або груп продукції чи
інших деталізованих визначень продукції, щодо якої штатний працівник
брав участь у затвердженні (атестації) технологічних процесів
виконання нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує нерознімні
з'єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, у
будь-який період протягом останніх трьох років.
4. У графі 2 наводяться відомості про
конкретні види робіт, у виконанні яких брав участь штатний працівник
(затвердження (атестація) технології виконання нерознімних з'єднань,
персоналу, який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який
проводить неруйнівний контроль).
5. У графі 3 наводяться відомості щодо
документів про відповідність, які були видані за результатами
виконаних робіт з оцінки відповідності. Зазначається найменування
виданого документа, його реєстраційний номер та дата видачі (число,
місяць, рік). У разі коли штатний працівник набував досвід з оцінки
відповідності в іншому органі з оцінки відповідності, відомості
зазначаються в разі їх наявності або зазначається найменування
органу з оцінки відповідності, яким було видано документ про
відповідність.
6. У графі 4 наводяться відомості про
період, протягом якого виконано роботи з оцінки відповідності. Цей
період не повинен перевищувати трьох останніх років від дати подання
заяви про призначення/розширення сфери призначення. Зазначається
дата (число, місяць, рік) початку та завершення виконання робіт з
оцінки відповідності. У разі коли штатний працівник набував досвід з
оцінки відповідності в іншому органі з оцінки відповідності,
відомості зазначаються в разі їх наявності або зазначається період
(місяць, рік) виконання ним робіт з оцінки відповідності та
найменування такого органу з оцінки відповідності.
7. У графі 5 наводяться відомості про
одного чи кількох штатних працівників, які брали участь у виконанні
відповідних завдань з оцінки відповідності.
8. У разі розширення сфери призначення в
довідці наводяться відомості, що стосуються розширення сфери
призначення. |
|
(додаток 5 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471)
Додаток 6
до Порядку
Ініціали (ініціал власного імені) та
прізвище |
Найменування займаної посади |
Освіта, найменування навчального
закладу, фах, рік закінчення навчального закладу |
Інформація про підвищення кваліфікації
(напрям підвищення кваліфікації та документ, отриманий за
результатами підвищення кваліфікації) |
|
Керівник
_____________________________________________________________________________ |
||
|
________________ |
____________________________________ |
___________ |
(додаток 6 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 14.10.2022 р. N 1173)
Додаток 7
до Порядку
Найменування випробувальної лабораторії |
Місцезнаходження випробувальної
лабораторії |
Номер атестата про акредитацію
випробувальної лабораторії та строк його дії |
Види випробувань, які проводить
випробувальна лабораторія |
Статус випробувальної лабораторії |
|
|
Керівник
_____________________________________________________________________________ |
||||
|
_____________ |
________________________________ |
|||
____________ |
2. У графі 4 зазначаються лише ті види
випробувань, які акредитована випробувальна лабораторія проводить у
межах заявленої сфери призначення.
3. У графі 5 зазначаються відомості про
статус акредитованої випробувальної лабораторії (є структурним
підрозділом юридичної особи, що претендує на призначення, чи окремою
юридичною особою, більше ніж 50 відсотків статутного капіталу якої
належить юридичній особі, що претендує на призначення).
4. У разі розширення сфери призначення в
довідці наводяться відомості, що стосуються лише розширення сфери
призначення. |
(додаток 7 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 14.10.2022 р. N 1173)
Додаток 8
до Порядку
Міністерство економіки України
____ ____________ 20__ р.
Акт складено про те, що
________________________________________________________________
надано недостовірні відомості про свою
відповідність вимогам, установленим частиною
четвертою статті 38 Закону України "Про технічні регламенти та
оцінку відповідності", щодо (зазначається необхідне):
наявності
досвіду виконання робіт з оцінки відповідності у сфері призначення,
що підлягала оцінюванню, не менше п'яти років - тільки для фахівців
(аудиторів, експертів);
перебування
протягом останніх трьох років та під час проведення оцінювання
претендента на призначення у службовій залежності від такого
претендента на призначення;
того,
що він (вона) не є близькою особою відповідно до Закону
України "Про запобігання корупції" для будь-якої особи, яка
належить до персоналу претендента на призначення;
участі у виконанні робіт з акредитації відповідного претендента на
призначення.
Посадова особа, що встановила факт
надання недостовірних відомостей |
|||
____________________ |
____________ |
__________________________ |
|
Додатки: |
|
||
____________ |
До акта додаються копії документів, що
підтверджують факт надання особою, що брала участь у проведенні
оцінювання претендента на призначення, недостовірних відомостей про
свою відповідність вимогам, установленим частиною
четвертою статті 38 Закону України "Про технічні регламенти та
оцінку відповідності" (у разі наявності). |
||
(додаток 8 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 18.08.2021 р. N 875)
Додаток 9
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 19 грудня 2023 р. N 1337)
Міністерство економіки України
від ___ ____________ 20__ р. |
N ________________________ |
||
Мінекономіки засвідчує, що
_____________________________________________________________
наказом від ___ ____________ 20__ р. N
______ призначено органом з оцінки відповідності для виконання як
третьою стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у
_____________________________________________________________________________________
Сфера призначення (з урахуванням її
розширення/скорочення згідно з наказом/наказами Мінекономіки від ___
____________ 20__ р. N _____)* на арк. зазначена в додатку до цього
свідоцтва та є його невід'ємною частиною. |
|||
__________________________ |
_____________ |
__________________________ |
|
____________ |
|
||
Додаток
до свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як
третьою стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у
відповідному технічному регламенті
_____________________________________________________________________________________ |
||
Вид продукції із
зазначенням категорії та/або групи продукції (якщо вони визначені в
технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції |
Процедура з оцінки відповідності з
посиланням на положення технічного регламенту чи додатки до нього, в
яких визначено таку процедуру |
Додаткові відомості про сферу
призначення, якщо це передбачено технічним регламентом |
_________________________________ |
_____________ |
________________________ |
|
____________ |
|
||
(додаток 9 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 18.08.2021 р. N 875,
від 14.10.2022 р. N 1173,
у редакції постанови Кабінету
Міністрів України від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 91
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 19 грудня 2023 р. N 1337)
Міністерство економіки України
від ___ ____________ 20__ р. |
N ________________________ |
||
Мінекономіки засвідчує, що
_____________________________________________________________
наказом від ___ ____________ 20__ р. N
__________ призначено органом з оцінки відповідності для виконання
як третьою стороною завдань у процесі оцінки та перевірки
стабільності показників будівельної продукції згідно із Законом
України "Про надання будівельної продукції на ринку" і йому
присвоєно ідентифікаційний номер ___________________________.
Сфера призначення (з урахуванням її
розширення/скорочення згідно з наказом/наказами Мінекономіки від ___
____________ 20__ р. N _____)* на арк. зазначена в додатку до цього
свідоцтва та є його невід'ємною частиною. |
|||
______________________________ |
_____________ |
__________________________ |
|
____________ |
|||
Додаток
до свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як
третьою стороною завдань у процесі оцінки та перевірки стабільності показників
будівельної продукції
_____________________________________________________________________________________ |
|||
Групи будівельної
продукції та/або конкретна будівельна продукція, її використання за
призначенням, визначене у застосовній регламентній технічній
специфікації |
Застосовні системи оцінки та перевірки
стабільності показників будівельної продукції |
Функції, що виконуються призначеним
органом |
Відповідні регламентні технічні
специфікації та суттєві експлуатаційні характеристики (для цілей
системи оцінки та перевірки стабільності показників будівельної
продукції) (*) |
|
Суттєві експлуатаційні характеристики,
для яких посилання на відповідні регламентні технічні специфікації є
необов'язковим |
|
|
Суттєва
експлуатаційна характеристика |
Функції, що виконуються призначеним
органом |
Специфікація |
|
__________________________________ |
_____________ |
________________________ |
|
____________ |
2. Позначка (*) зазначається поряд із
позначенням відповідної регламентної технічної специфікації у разі,
коли підтверджена компетентність призначеного органу з оцінки
відповідності використовувати матеріально-технічну базу поза межами
його власної акредитованої випробувальної лабораторії для систем
оцінки та перевірки стабільності показників будівельної продукції,
затверджених постановою
Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. N 596 (Офіційний
вісник України, 2021 р., N 48, ст. 2980), для яких дозволено
використання матеріально-технічної бази поза межами власної
акредитованої випробувальної лабораторії призначеного органу з
оцінки відповідності.
3. Сфера призначення для суттєвих
експлуатаційних характеристик, для яких згідно з переліком випадків
суттєвих експлуатаційних характеристик, у яких посилання на
відповідні регламентні технічні специфікації є необов'язковим,
затвердженим постановою
Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2021 р. N 1458 "Деякі
питання надання будівельної продукції на ринку" (Офіційний
вісник України, 2022 р., N 12, ст. 639), зазначається у разі, коли
підтверджена компетентність призначеного органу з оцінки
відповідності згідно з такими суттєвими експлуатаційними
характеристиками. |
||
(Порядок доповнено додатком 91 згідно
з постановою
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
додаток 91 із
змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 р. N 875,
від 23.12.2021 р. N 1458,
від 14.10.2022 р. N 1173,
у редакції постанови Кабінету
Міністрів України від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 10
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 19 грудня 2023 р. N 1337)
Міністерство економіки України
від ___ ____________ 20__ р. |
N ________________________ |
||
Мінекономіки засвідчує, що
_____________________________________________________________
Сфера призначення (з урахуванням її
розширення/скорочення згідно з наказом/наказами Мінекономіки від ___
____________ 20__ р. N _____)* на арк. зазначена в додатку до цього
свідоцтва та є його невід'ємною частиною. |
|||
________________________________ |
_____________ |
__________________________ |
|
____________ |
|
||
Додаток
до свідоцтва про призначення визнаної незалежної організації для затвердження
технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує
нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль,
згідно з технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском
|
_____________________________________________________________________________________
згідно з
______________________________________________________________________________ |
||
Вид продукції із
зазначенням категорії та/або групи продукції (якщо вони визначені в
технічному регламенті) чи інших деталізованих визначень продукції |
Процедура з оцінки відповідності з
посиланням на положення технічного регламенту чи додатки до нього, в
яких визначено таку процедуру |
Додаткові відомості про сферу
призначення, якщо це передбачено технічним регламентом |
|
__________________________________ |
______________ |
___________________________ |
|
____________ |
|
||
(додаток 10 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 18.08.2021 р. N 875,
від 14.10.2022 р. N 1173,
у редакції постанови Кабінету
Міністрів України від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 11
до Порядку
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 жовтня 2022 р. N 1173)
Міністерство економіки України
_____________________________________________________________________________________
Спосіб отримання свідоцтва про
призначення органу з оцінки відповідності для виконання як третьою
стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у
відповідному технічному регламенті, свідоцтва про призначення органу
з оцінки відповідності для виконання як третьою стороною завдань у
процесі оцінки та перевірки стабільності показників будівельної
продукції або свідоцтва про призначення визнаної незалежної
організації для затвердження технологічних процесів виконання
нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує нерознімні з'єднання,
та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з
технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском, із
внесеними змінами, пов'язаними з розширенням сфери призначення
(зазначається необхідне):
у
паперовій формі поштою, а саме:
рекомендованим
листом з повідомленням про вручення;
кур'єром
за додаткову плату;
в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи (лише для призначених органів з оцінки
відповідності/визнаних незалежних організацій, що подали заяву про
розширення сфери призначення в електронній формі через відповідні
інформаційно-комунікаційні системи). |
||
Додаток: |
1. Опис заявленої сфери призначення на
____ арк.
2. Копія атестата про акредитацію на
____ арк.
3. Довідка про сукупний досвід виконання
кожним працівником із числа штатного персоналу, відповідального за
виконання завдань з оцінки відповідності, робіт з оцінки
відповідності протягом останніх трьох років або довідка про досвід
виконання кожним працівником із числа штатного персоналу,
відповідального за виконання завдань із затвердження технологічних
процесів виконання нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує
нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний
контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, що працює
під тиском, робіт із затвердження (атестації) технологічних процесів
виконання нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує нерознімні
з'єднання, та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, у
будь-який період протягом останніх трьох років (для визнаної
незалежної організації) на ____ арк.
4. Відомості про кваліфікацію персоналу
органу з оцінки відповідності на ____ арк.
5. Довідка про акредитовані
випробувальні лабораторії, що є структурними підрозділами чи
окремими юридичними особами, більше ніж 50 відсотків статутного
капіталу яких належать органу з оцінки відповідності, що претендує
на призначення, і види випробувань усіх чи окремих видів (категорій,
груп) продукції, які проводяться ними в межах заявленої сфери
призначення,
6. Копії угод, укладених призначеним
органом з оцінки відповідності із субпідрядниками або своїми
дочірніми підприємствами для проведення акредитованими
випробувальними лабораторіями таких субпідрядників або дочірніх
підприємств випробувань продукції в межах заявленої сфери
призначення, що засвідчені призначеним органом з оцінки
відповідності, на ____ арк.
7. Копія договору страхування
відповідальності перед третіми особами на час провадження діяльності
призначеного органу з оцінки відповідності / визнаної незалежної
організації, що засвідчена призначеним органом з оцінки
відповідності / визнаною незалежною організацією, на ____ арк. |
|
____________________ |
________________________________________________ |
|
___ ____________ 20__ р.
_________ |
||
(додаток 11 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
у редакції постанови Кабінету
Міністрів України від 14.10.2022 р. N 1173,
із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 12
до Порядку
Міністерство економіки України
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
в особі
___________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________,
що діє на підставі установчого документа
юридичної особи, просить скоротити сферу його призначення згідно з
__________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________,
що є невід'ємним додатком до
___________________________________________________________,
виданого згідно з наказом
_______________________________________________________________
від ____ ____________20__ р. N _______
_________________________________________________,
у частині
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
Спосіб отримання свідоцтва про
призначення органу з оцінки відповідності для виконання як третьою
стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у
відповідному технічному регламенті, свідоцтва про призначення органу
з оцінки відповідності для виконання як третьою стороною завдань у
процесі оцінки та перевірки стабільності показників будівельної
продукції або свідоцтва про призначення визнаної незалежної
організації для затвердження технологічних процесів виконання
нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує нерознімні з'єднання,
та/або персоналу, який проводить неруйнівний контроль, згідно з
технічним регламентом щодо обладнання, що працює під тиском, із
внесеними змінами, пов'язаними із скороченням сфери призначення
(зазначається необхідне):
у
паперовій формі поштою, а саме:
в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи (лише для призначених органів з оцінки відповідності /
визнаних незалежних організацій, що подали заяву про скорочення
сфери призначення в електронній формі через відповідні
інформаційно-комунікаційні системи).
Додаток: опис заявленої сфери
призначення на ______ арк. |
||
______________ |
_______________________________________ |
|
____ ____________ 20__ р. |
|
(додаток 12 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 13
до Порядку
Міністерство економіки України
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
в особі
____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________,
що діє на підставі установчого документа
юридичної особи, просить призупинити дію (зазначається необхідне):
свідоцтва
про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як
третьою стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у
_______________________________________
_______________________________________________________________________________;
свідоцтва
про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як
третьою стороною завдань у процесі оцінки та перевірки стабільності
показників будівельної продукції згідно із Законом
України "Про надання будівельної продукції на ринку";
свідоцтва
про призначення визнаної незалежної організації для затвердження
технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань, персоналу,
який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який проводить
неруйнівний контроль, згідно з ___________________________________
_____________________________________________________________________________________,
виданого згідно з наказом
______________________________________________________________
від ____ ____________20__ р. N ________
________________________________________________,
щодо всієї сфери призначення чи окремих
видів продукції та/або процедур з оцінки відповідності
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
Спосіб отримання копії наказу про
призупинення дії свідоцтва про призначення органу з оцінки
відповідності для виконання як третьою стороною певних завдань з
оцінки відповідності, визначених у відповідному технічному
регламенті, свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності
для виконання як третьою стороною завдань у процесі оцінки та
перевірки стабільності показників будівельної продукції або
свідоцтва про призначення визнаної незалежної організації для
затвердження технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань,
персоналу, який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який
проводить неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо
обладнання, що працює під тиском (зазначається необхідне):
у
паперовій формі поштою, а саме:
в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи (лише для призначених органів з оцінки відповідності /
визнаних незалежних організацій, що подали заяву про призупинення
дії такого свідоцтва в електронній формі через відповідні
інформаційно-комунікаційні системи). |
||
___________________ |
_______________________________________ |
|
____ ____________ 20__ р. |
|
(додаток 13 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 14
до Порядку
Міністерство економіки України
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
в особі
______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________,
що діє на підставі установчого документа
юридичної особи, просить призупинити дію наказу (прийнятого до
набрання чинності Закону
України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності"),
виданого _______________________________ від ____ _________20__ р. N
_______
"____________________________________________________________________________________"
(зазначається необхідне):
повністю;
в частині призначення органом з оцінки відповідності згідно з
_____________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________.
Спосіб отримання копії наказу про
призупинення дії наказу про призначення органу з оцінки
відповідності на виконання робіт з оцінки відповідності продукції,
процесів і послуг вимогам технічних регламентів (зазначається
необхідне):
у
паперовій формі поштою, а саме:
в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи (лише для призначених органів з оцінки відповідності, що
подали заяву про призупинення дії наказу про призначення органу з
оцінки відповідності на виконання робіт з оцінки відповідності
продукції, процесів і послуг вимогам технічних регламентів в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи). |
||
__________________ |
___________________________________________ |
|
____ ____________ 20__ р. |
|
(додаток 14 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 15
до Порядку
Міністерство економіки України
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
в особі
_______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________,
що діє на підставі установчого документа
юридичної особи, просить анулювати (зазначається необхідне):
свідоцтво
про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як
третьою стороною певних завдань з оцінки відповідності, визначених у
_______________________________________
____________________________________________________________________________________;
свідоцтва
про призначення органу з оцінки відповідності для виконання як
третьою стороною завдань у процесі оцінки та перевірки стабільності
показників будівельної продукції згідно із Законом
України "Про надання будівельної продукції на ринку";
свідоцтво
про призначення визнаної незалежної організації для затвердження
технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань, персоналу,
який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який проводить
неруйнівний контроль, згідно з _______________________________
____________________________________________________________________________________,
видане згідно з наказом
________________________________________________________________
від ____ ____________ 20__ р. N ______
_________________________________________________.
Спосіб отримання копії наказу про
анулювання свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності
для виконання як третьою стороною певних завдань з оцінки
відповідності, визначених у відповідному технічному регламенті,
свідоцтва про призначення органу з оцінки відповідності для
виконання як третьою стороною завдань у процесі оцінки та перевірки
стабільності показників будівельної продукції або свідоцтва про
призначення визнаної незалежної організації для затвердження
технологічних процесів виконання нерознімних з'єднань, персоналу,
який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який проводить
неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо
обладнання, що працює під тиском (зазначається необхідне):
у
паперовій формі поштою, а саме:
в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи (лише для призначених органів з оціни відповідності /
визнаних незалежних організацій, що подали заяву про анулювання дії
такого свідоцтва в електронній формі через відповідні
інформаційно-комунікаційні системи). |
||
______________ |
______________________________________ |
|
____ ____________ 20__ р. |
|
(додаток 15 із змінами, внесеними згідно з постановами
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471,
від 14.10.2022 р. N 1173,
від 19.12.2023 р. N 1337)
Додаток 16
до Порядку
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________
в особі
_______________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________,
що діє на підставі установчого документа
юридичної особи, просить визнати таким, що втратив чинність, наказ
(прийнятий до набрання чинності Законом
України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності"),
виданий ________________________________________________________
від ____ ____________ 20__ р. N _____
___________________________________________________
(зазначається необхідне):
повністю;
в частині призначення органом з оцінки відповідності згідно з ____
_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________.
Спосіб отримання копії наказу про
визнання таким, що втратив чинність, наказу про призначення органу з
оцінки відповідності на виконання робіт з оцінки відповідності
продукції, процесів і послуг вимогам технічних регламентів
(зазначається необхідне):
у
паперовій формі поштою, а саме:
в
електронній формі через відповідні інформаційно-комунікаційні
системи (лише для призначених органів з оцінки відповідності, що
подали заяву про визнання таким, що втратив чинність, наказу про
призначення органу з оцінки відповідності на виконання робіт з
оцінки відповідності продукції, процесів і послуг вимогам технічних
регламентів, в електронній формі через відповідні
інформаційно-комунікаційні системи). |
||
__________________ |
_________________________________________ |
|
____ ____________ 20__ р. |
|
(додаток 16 із змінами, внесеними згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 12.05.2021 р. N 471)
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 листопада 2020 р. N 1071
1. Абзац шостий пункту 1 викласти в такій редакції:
"Орган з оцінки відповідності повинен забезпечувати дотримання субпідрядниками
чи дочірніми підприємствами, які ним залучаються до виконання конкретних робіт,
пов'язаних з оцінкою відповідності, вимог щодо нерозголошення інформації, що
становить предмет професійної таємниці, об'єктивності і неупередженості
діяльності з оцінки відповідності такого органу.";
2. Пункт 6 викласти в такій редакції:
"6. Персонал органу з оцінки відповідності зобов'язаний не розголошувати
інформацію, що становить предмет професійної таємниці призначених органів з
оцінки відповідності, без згоди замовника робіт з оцінки відповідності чи особи,
якої стосується така інформація (крім випадків надання зазначеної інформації
відповідно до закону), та не використовувати таку інформацію у своїх інтересах
або в інтересах третіх осіб.".
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 4 листопада 2020 р. N 1071
1. Постанова Кабінету Міністрів України від
27 січня 2016 р. N 96 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі
рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката,
розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення
дії рішення про призначення та анулювання такого рішення та визнання такими, що
втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України" (Офіційний
вісник України, 2016 р., N 16, ст. 631).
2. Постанова Кабінету Міністрів України від
4 жовтня 2017 р. N 751 "Про затвердження Порядку і правил проведення
обов'язкового страхування професійної відповідальності призначених органів з
оцінки відповідності та визнаних незалежних організацій за шкоду, яку може бути
заподіяно третім особам" (Офіційний вісник України, 2017 р., N 82, ст.
2514).
3. Пункт 159 змін, що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України,
затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 6 листопада 2019 р. N 916 (Офіційний вісник України, 2019 р.,
N 90, ст. 3000).
____________
Copyright © 2004-2023, ЛЕОНОРМ.
|