ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" НАКАЗвід 17 грудня 2018 року N 497 Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття змін та поправок до національних стандартівВідповідно до пункту 2 частини другої статті 11 Закону України "Про стандартизацію", розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 N 1163-р "Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації" та на виконання Програми робіт з національної стандартизації на 2018 рік наказую: 1. Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2019 року: 1. | ДСТУ EN 50124-1:2018 (EN 50124-1:2017, IDT) | Електроустатковання залізниць. Координація ізоляції. Частина 1. Основні вимоги до ізоляційних проміжків та шляхів струму спливу для всього електричного та електронного устатковання - На заміну ДСТУ EN 50124-1:2015 (EN 50124-1:2001, IDT) | 2. | ДСТУ EN 50124-2:2018 (EN 50124-2:2017, IDT) | Електроустатковання залізниць. Координація ізоляції. Частина 2. Перенапруги та відповідний захист - На заміну ДСТУ EN 50124-2:2015 (EN 50124-2:2001, IDT) | 3. | ДСТУ EN 50238-1:2018 (EN 50238-1:2003, IDT) | Залізничний транспорт. Сумісність між рухомим складом і системою виявлення поїзда. Частина 1. Загальні положення - На заміну ДСТУ EN 50238:2015 (EN 50238:2003, IDT) | 4. | ДСТУ EN 50533:2018 (EN 50533:2011, IDT) | Залізничний транспорт. Характеристики трифазної напруги залізничної магістралі - Вперше | 5. | ДСТУ EN 50405:2018 (EN 50405:2015, IDT) | Залізничний транспорт. Системи струмознімання. Пантографи, методи випробування контактних вставок - Вперше | 6. | ДСТУ EN 50562:2018 (EN 50562:2018, IDT) | Залізничний транспорт. Стаціонарні установки. Процес, запобіжні заходи та демонстрація безпеки систем електротяги - Вперше | 7. | ДСТУ EN 50592:2018 (EN 50592:2016, IDT) | Залізничний транспорт. Випробування рухомого складу на електромагнітну сумісність з осьовими лічильниками - Вперше | 8. | ДСТУ EN 50617-1:2018 (EN 50617-1:2015, IDT) | Технічні параметри систем виявлення поїздів для забезпечення експлуатаційної сумісності транс'європейської залізничної системи. Частина 1. Рейкові ланцюги - Вперше | 9. | ДСТУ EN 50617-2:2018 (EN 50617-2:2015, IDT) | Технічні параметри систем виявлення поїздів для забезпечення експлуатаційної сумісності транс'європейської залізничної системи. Частина 2. Осьові лічильники - Вперше | 10. | ДСТУ EN 60255-151:2018 (EN 60255-151:2009, IDT; IEC 60255-151:2009, IDT) | Реле вимірювальні та захисне обладнання. Частина 151. Функціональні вимоги до захисту від максимального/мінімального струму - Вперше (зі скасуванням в Україні ГОСТ 27918-88 (МЭК 255-4-76)) | 11. | ДСТУ IEC 60560:2018 (IEC 60560:1977, IDT) | Щіткотримачі електричних машин. Терміни та визначення понять - Вперше (зі скасуванням в Україні ГОСТ 24680-81) |
2. Прийняти зміни до національних стандартів, гармонізованих з європейськими стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2019 року: 1. | ДСТУ EN 50367:2015 (EN 50367:2012, IDT)/ Зміна N 1:2018 (EN 50367:2012/A1:2016, IDT) | Залізничний транспорт. Сучасні системи складання. Технічні критерії взаємодії між пантографом і повітряною лінією (для досягнення вільного доступу до Європейського залізничного зв'язку) | 2. | ДСТУ EN 50533:2018 (EN 50533:2011, IDT)/ Зміна N 1:2018 (EN 50533:2011/A1:2016, IDT) | Залізничний транспорт. Характеристики трифазної напруги залізничної магістралі | 3. | ДСТУ EN 50405:2018 (EN 50405:2015, IDT)/ Зміна N 1:2018 (EN 50405:2015/A1:2016, IDT) | Залізничний транспорт. Системи струмознімання. Пантографи, методи випробування контактних вставок |
3. Прийняти поправки до національних стандартів, гармонізованих з європейськими стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2019 року: 1. | ДСТУ EN 50122-1:2015 (EN 50122-1:2011, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50122-1:2011/AC:2012, IDT) | Залізничний транспорт. Стаціонарні установки. Електрична безпека, уземлення та схема повернення. Частина 1. Захисні положення, спрямовані проти ураження електричним струмом | 2. | ДСТУ EN 50125-2:2015 (EN 50125-2:2002, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50125-2:2002/AC:2010, IDT) | Залізничний транспорт. Умови навколишнього середовища для обладнання. Частина 2. Стаціонарні електричні установки | 3. | ДСТУ EN 50125-3:2015 (EN 50125-3:2003, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50125-3:2003/AC:2010, IDT) | Залізничний транспорт. Умови навколишнього середовища для обладнання. Частина 3. Устатковання для передавання сигналів і телекомунікацій | 4. | ДСТУ EN 50126-1:2015 (EN 50126-1:1999, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50126-1:1999/AC:2006, IDT) | Залізничний транспорт. Специфікація та демонстрація надійності, доступності, безпеки і ремонтопридатності (РАМН). Частина 1. Основні вимоги та загальний процес | 5. | ДСТУ EN 50126-1:2015 (EN 50126-1:1999, IDT)/ Поправка N 2:2018 (EN 50126-1:1999/AC:2010, IDT) | Залізничний транспорт. Специфікація та демонстрація надійності, доступності, безпеки і ремонтопридатності (РАМН). Частина 1. Основні вимоги та загальний процес | 6. | ДСТУ EN 50126-1:2015 (EN 50126-1:1999, IDT)/ Поправка N 3:2018 (EN 50126-1:1999/AC:2012, IDT) | Залізничний транспорт. Специфікація та демонстрація надійності, доступності, безпеки і ремонтопридатності (РАМН). Частина 1. Основні вимоги та загальний процес | 7. | ДСТУ EN 50151:2015 (EN 50151:2003, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50151:2003/AC:2010, IDT) | Залізничний транспорт. Стаціонарні установки. Електрична тяга. Спеціальні вимоги для композитних ізоляторів | 8. | ДСТУ EN 50238-1:2018 (EN 50238-1:2003, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50238-1:2003/AC:2014, IDT) | Залізничний транспорт. Сумісність між рухомим складом і системою виявлення поїзда. Частина 1. Загальні положення | 9. | ДСТУ EN 50317:2015 (EN 50317:2012, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50317:2012/AC:2012, IDT) | Залізничний транспорт. Сучасні системи складання. Вимоги до валідації та вимірювань динамічної взаємодії між пантографом і контактною мережею | 10. | ДСТУ EN 50367:2015 (EN 50367:2012, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50367:2012/AC:2013, IDT) | Залізничний транспорт. Сучасні системи складання. Технічні критерії взаємодії між пантографом і повітряною лінією (для досягнення вільного доступу до Європейського залізничного зв'язку) | 11. | ДСТУ EN 50388:2015 (EN 50388:2012, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50388:2012/AC:2013, IDT) | Залізничний транспорт. Постачання електроенергії для рухомого складу. Технічні критерії для координації між енергопостачанням (підстанції) та рухомим складом для забезпечення сумісності | 12. | ДСТУ EN 50617-2:2018 (EN 50617-2:2015, IDT)/ Поправка N 1:2018 (EN 50617-2:2015/AC:2016, IDT) | Технічні параметри систем виявлення поїздів для забезпечення експлуатаційної сумісності транс'європейської залізничної системи. Частина 2. Осьові лічильники |
4. Скасувати чинність національних стандартів з 01 липня 2019 року: 1. | ДСТУ EN 50124-1:2015 (EN 50124-1:2001, IDT) | Залізничний транспорт. Координація ізоляції. Частина 1. Основні вимоги. Зазори та шляхи спливу для всього електричного та електронного устатковання | 2. | ДСТУ EN 50124-2:2015 (EN 50124-2:2001, IDT) | Залізничний транспорт. Координація ізоляції. Частина 2. Перенапруження, пов'язані із захистом | 3. | ДСТУ EN 50238:2015 (EN 50238:2003, IDT) | Залізничний транспорт. Сумісність рухомого складу і систем виявлення поїздів |
5. Начальнику відділу інформаційних технологій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті ДП "УкрНДНЦ". 6. Начальнику Національного фонду нормативних документів забезпечити опублікування цього наказу в черговому виданні щомісячного інформаційного покажчика "Стандарти". 7. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Генеральний директор | Г. В. Лісіна |
|