Головна сторінка бізнес-порталу "Леонорм"

 

ТОВ «НІЦ «ЛЕОНОРМ» є Офіційним партнером ДП «УкрНДНЦ» та уповноваженим на реалізацію Офіційних текстів НД в електронному вигляді. Строк надання послуги: протягом 1-2 робочих днів після надходження грошових коштів..

КОНТАКТИ НОВИНИ РЕЄСТРАЦІЯ МАГАЗИН НОРМАТИВНІ АКТИ ПОШУК (RUS)
 

МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 7 грудня 2016 року N 2037

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг з видачі, переоформлення, видачі дубліката, анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України "Про адміністративні послуги" наказую:

1. Затвердити такі, що додаються:

інформаційну картку адміністративної послуги з видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології;

інформаційну картку адміністративної послуги з переоформлення свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології;

інформаційну картку адміністративної послуги з видачі дубліката свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології;

інформаційну картку адміністративної послуги з анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології;

технологічну картку адміністративної послуги з видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології;

технологічну картку адміністративної послуги з переоформлення свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології;

технологічну картку адміністративної послуги з видачі дубліката свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології;

технологічну картку адміністративної послуги з анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології.

2. Департаменту технічного регулювання (Віткін Л. М.) забезпечити розміщення інформаційних карток адміністративних послуг з видачі, переоформлення, видачі дубліката, анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Нефьодова М. Є.

 

Перший віце-прем'єр-міністр
України - Міністр економічного
розвитку і торгівлі України

С. І. Кубів

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку)

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-22
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua;
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про метрологію та метрологічну діяльність";
Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 117 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, та встановлення розміру плати за видачу свідоцтва про уповноваження, його переоформлення та видачу дубліката"

Акти центральних органів виконавчої влади

наказ Мінекономрозвитку від 23.09.2015 N 1192 "Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації", зареєстрований у Мін'юсті 07.10.2015 за N 1213/27658;
наказ Мінекономрозвитку від 29.08.2016 N 1412 "Про деякі питання щодо видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології", зареєстрований у Мін'юсті 14.09.2016 за N 1253/29383 (далі - наказ Мінекономрозвитку N 1412)

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

заява про видачу свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - заява), та документи, що додаються до неї

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява, у якій зазначаються відомості згідно з пунктом 3 Порядку видачі або відмови у видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 117 (далі - Порядок).
До заяви додаються такі документи:
статут наукового метрологічного центру, державного підприємства, що належить до сфери управління Мінекономрозвитку та провадить метрологічну діяльність (далі - метрологічний центр), повірочної лабораторії. Для відокремленого структурного підрозділу юридичної особи - статут (положення) підприємства, установи чи організації, до яких він належить;
паспорт структурного підрозділу наукового метрологічного центру, метрологічного центру, повірочної лабораторії або їх відокремленого структурного підрозділу, який буде виконувати роботи з повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчої метрології (далі - засоби вимірювальної техніки);
настанова з якості структурного підрозділу наукового метрологічного центру,
метрологічного центру, повірочної лабораторії або їх відокремленого структурного підрозділу, який буде виконувати роботи з повірки засобів вимірювальної техніки;
проект галузі уповноваження наукового метрологічного центру, метрологічного центру, повірочної лабораторії на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, який повинен містити відомості про категорії законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та їх метрологічні характеристики, підписаний керівником наукового метрологічного центру, метрологічного центру, повірочної лабораторії. Для відокремленого структурного підрозділу проект галузі уповноваження підписується керівником такого підприємства, установи чи організації;
копія документа, що підтверджує право власності на приміщення або копія договору оренди приміщення, укладеного не менш як на п'ять років (у разі, коли науковий метрологічний центр, метрологічний центр, повірочна лабораторія не має власного приміщення, необхідного для проведення повірки засобів вимірювальної техніки відповідно до заявленої галузі уповноваження);
висновок аудитора з метрології (за формою, затвердженою наказом Мінекономрозвитку N 1412) щодо відповідності наукового метрологічного центру, метрологічного центру, повірочної лабораторії встановленим критеріям уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки;
платіжний документ (платіжне доручення, квитанція) про сплату коштів за видачу свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (далі - свідоцтво про уповноваження) з відміткою банку, відділення поштового зв'язку або кодом проведення операції.
Вимоги до структури та змісту документів, що додаються до заяви, затверджено наказом Мінекономрозвитку N 1412

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі; особисто, через уповноважену особу або надсилаються поштою (вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, 01008).

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

платно

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Розміри плати за видачу свідоцтва про уповноваження, його переоформлення та видачу дубліката свідоцтва про уповноваження затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 117

Розмір та порядок унесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

Кількість категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в галузі уповноваження

Розмір плати (мінімальна заробітна плата)*

до 2

6,1

до 5

7,2

до 10

10,1

до 20

14

до 30

19,2

до 50

25,3

понад 50

33,9


 

____________
* З урахуванням вартості бланка свідоцтва про уповноваження в розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Банк отримувача: Головне управління Державної казначейської служби у м. Києві
Код банку отримувача: 820019
Отримувач коштів: УК у Печер. р-ні / Печерс. р-н / 22012500
Код отримувача (код згідно з ЄДРПОУ): 38004897
Рахунок отримувача: 33218879711007

Строк надання адміністративної послуги

60 робочих днів з дня одержання заяви та документів, що додаються до неї

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративних послуг

подання науковим метрологічним центром, метрологічним центром, повірочною лабораторією неповного пакета документів, необхідних для одержання свідоцтва про уповноваження;
виявлення в документах, поданих науковим метрологічним центром, метрологічним центром, повірочною лабораторією, недостовірних відомостей;
негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень або інших наукових і технічних оцінок, необхідних для видачі свідоцтва про уповноваження;
невідповідність наукового метрологічного центру, метрологічного центру, повірочної лабораторії Критеріям, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 23.09.2015 N 1192, зареєстрованим у Мін'юсті 07.10.2015 за N 1213/27658

Результат надання адміністративної послуги

видача свідоцтва про уповноваження за формою, затвердженою наказом Мінекономрозвитку N 1412, або письмове повідомлення про відмову у видачі свідоцтва про уповноваження разом із вмотивованим висновком та повернення пакету документів

Способи отримання відповіді (результату)

науковому метрологічному центру, метрологічному центру, повірочній лабораторії свідоцтво про уповноваження видається особисто або надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) чи видається особисто або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення письмове повідомлення про відмову у видачі свідоцтва про уповноваження із вмотивованим висновком.

 

Заступник директора департаменту
технічного регулювання

О. П. Гіленко

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з переоформлення свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку)

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-22
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua;
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про метрологію та метрологічну діяльність";
Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 117 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, та встановлення розміру плати за видачу свідоцтва про уповноваження, його переоформлення та видачу дубліката"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

зміна найменування суб'єкта господарювання;
зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання.
У разі виникнення зазначених підстав для переоформлення свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), науковий метрологічний центр, державне підприємство, що належить до сфери управління Мінекономрозвитку та провадить метрологічну діяльність (далі - метрологічний центр), повірочна лабораторія зобов'язані протягом п'яти робочих днів з дня настання таких підстав подати Мінекономрозвитку документи, необхідні для отримання зазначеної адміністративної послуги

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про переоформлення свідоцтва про уповноваження (для відокремленого структурного підрозділу юридичної особи заява подається підприємством, установою чи організацією, до яких він належить) разом із свідоцтвом про уповноваження, що підлягає переоформленню;
платіжний документ (платіжне доручення, квитанція) про сплату коштів за переоформлення свідоцтва про уповноваження з відміткою банку, відділення поштового зв'язку або кодом проведення операції

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі; особисто, через уповноважену особу або надсилаються поштою (вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, 01008)

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

платно

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Розміри плати за видачу свідоцтва про уповноваження, його переоформлення та видачу дубліката свідоцтва про уповноваження, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 117

Розмір та порядок унесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

за переоформлення свідоцтва про уповноваження справляється плата в розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Банк отримувача: Головне управління Державної казначейської служби у м. Києві
Код банку отримувача: 820019
Отримувач коштів: УК у Печер. р-ні / Печерс. р-н / 22012500
Код отримувача (код згідно з ЄДРПОУ): 38004897
Рахунок отримувача: 33218879711007

Строк надання адміністративної послуги

два робочих дні з дня одержання заяви про переоформлення свідоцтва про уповноваження

Результат надання адміністративної послуги

переоформлене на новому бланку свідоцтво про уповноваження з урахуванням змін, зазначених у заяві про його переоформлення

Способи отримання відповіді (результату)

переоформлене на новому бланку свідоцтво про уповноваження видається особисто науковому метрологічному центру, метрологічному центру, повірочній лабораторії чи надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення).

 

Заступник директора департаменту
технічного регулювання

О. П. Гіленко

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з видачі дубліката свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку)

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-22
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua;
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про метрологію та метрологічну діяльність";
Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 117 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, та встановлення розміру плати за видачу свідоцтва про уповноваження, його переоформлення та видачу дубліката"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

втрата свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження);
пошкодження свідоцтва про уповноваження.
У разі втрати свідоцтва про уповноваження науковий метрологічний центр, державне підприємство, що належить до сфери управління Мінекономрозвитку та провадить метрологічну діяльність (далі - метрологічний центр), повірочна лабораторія зобов'язані протягом п'яти робочих днів з дня настання такої підстави подати органу з уповноваження заяву про видачу дубліката свідоцтва про уповноваження

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

заява про видачу дубліката свідоцтва про уповноваження (для відокремленого структурного підрозділу юридичної особи заява подається підприємством, установою чи організацією, до яких він належить);
у разі якщо бланк свідоцтва про уповноваження непридатний для використання внаслідок його пошкодження, суб'єкт господарювання подає органу з уповноваження заяву про видачу дубліката свідоцтва про уповноваження та непридатне для використання свідоцтво про уповноваження.
До заяви також додається платіжний документ (платіжне доручення, квитанція) про сплату коштів за видачу дубліката свідоцтва про уповноваження з відміткою банку, відділення поштового зв'язку або кодом проведення операції

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі; особисто, через уповноважену особу або надсилаються поштою (вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, 01008)

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

платно

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Розміри плати за видачу свідоцтва про уповноваження, його переоформлення та видачу дубліката свідоцтва про уповноваження, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 117

Розмір та порядок унесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

за видачу дубліката свідоцтва про уповноваження справляється плата в розмірі 0,3 мінімальної заробітної плати

Розрахунковий рахунок для внесення плати

Банк отримувача: Головне управління Державної казначейської служби у м. Києві
Код банку отримувача: 820019
Отримувач коштів: УК у Печер. р-ні / Печерс. р-н / 22012500
Код отримувача (код згідно з ЄДРПОУ): 38004897
Рахунок отримувача: 33218879711007

Строк надання адміністративної послуги

два робочих дні з дня одержання заяви про видачу дубліката свідоцтва про уповноваження

Заступник директора департаменту технічного регулювання

Результат надання адміністративної послуги

видача дубліката свідоцтва про уповноваження

Способи отримання відповіді (результату)

дублікат свідоцтва про уповноваження видається особисто науковому метрологічному центру, метрологічному центру, повірочній лабораторії або надсилається поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення).

 

Заступник директора департаменту
технічного регулювання

О. П. Гіленко

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ
з анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

Інформація про суб'єкта надання адміністративної послуги

Суб'єкт надання адміністративної послуги

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України (далі - Мінекономрозвитку)

Місцезнаходження суб'єкта надання адміністративної послуги

вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008

Інформація щодо режиму роботи суб'єкта надання адміністративної послуги

понеділок - четвер: з 9:00 до 18:00
п'ятниця та передсвяткові дні: з 9:00 до 16:45
перерва: з 13:00 до 13:45

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб'єкта надання адміністративної послуги

тел. (044) 253-93-94, факс (044) 226-31-81, (044) 596-68-22
електронна пошта: meconomy@me.gov.ua;
веб-сайт: www.me.gov.ua

Акти законодавства, що регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Закони України

Закон України "Про метрологію та метрологічну діяльність";
Закон України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності";
Закон України "Про адміністративні послуги"

Акти Кабінету Міністрів України

постанова Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 117 "Про затвердження Порядку видачі або відмови у видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, та встановлення розміру плати за видачу свідоцтва про уповноваження, його переоформлення та видачу дубліката"

Умови отримання адміністративної послуги

Підстава для отримання адміністративної послуги

звернення уповноваженого на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки), наукового метрологічного центру, державного підприємства, що належить до сфери управління Мінекономрозвитку та провадить метрологічну діяльність (далі - метрологічний центр), повірочної лабораторії (для відокремленого структурного підрозділу юридичної особи - звернення підприємства, установи чи організації, до яких він належить) із заявою про анулювання його свідоцтва про уповноваження на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - свідоцтво про уповноваження)

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

подається заява про анулювання свідоцтва про уповноваження, яка складається в довільній формі

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

у паперовій формі; особисто, через уповноважену особу або надсилаються поштою (вул. М. Грушевського, 12/2, під'їзд 6, м. Київ, 01008)

Платність або безоплатність надання адміністративної послуги

безоплатно

Строк надання адміністративної послуги

протягом 30 робочих днів з дня отримання заяви суб'єкта господарювання про анулювання його свідоцтва про уповноваження

Результат надання адміністративної послуги

анулювання свідоцтва про уповноваження наказом Мінекономрозвитку

Способи отримання відповіді (результату)

копія наказу Мінекономрозвитку про анулювання свідоцтва про уповноваження видається особисто науковому метрологічному центру, метрологічному центру, повірочній лабораторії (для відокремленого структурного підрозділу юридичної особи - підприємству, установі чи організації, до яких він належить) або надсилається поштовим відправленням з описом вкладення.

 

Заступник директора департаменту
технічного регулювання

О. П. Гіленко

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія (У, В, З, П)*

Строк виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про видачу свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного робочого дня

2

Аналіз поданих науковим метрологічним центром, державним підприємством, що належить до сфери управління Мінекономрозвитку та провадить метрологічну діяльність, повірочною лабораторією (далі - заявник) документів, необхідних для одержання свідоцтва про уповноваження, перевірка достовірності та повноти відомостей

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом 17 робочих днів

3

Підготовка проекту наказу про проведення перевірки заявника на відповідність Критеріям, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, затвердженим наказом Мінекономрозвитку від 23.09.2015 N 1192, зареєстрованим у Мін'юсті 07.10.2015 за N 1213/27658 (далі - критерії уповноваження), яким передбачається затвердити склад комісії з уповноваження, програму та терміни проведення перевірки заявника

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом двох робочих днів

4

Погодження проекту наказу про проведення перевірки заявника на відповідність критеріям уповноваження з відповідними структурними підрозділами

директор юридичного департаменту, головний спеціаліст сектору запобігання та виявлення корупції, головний спеціаліст - літредактор

П

протягом чотирьох робочих днів

5

Підписання наказу про проведення перевірки заявника на відповідність критеріям уповноваження

Перший заступник Міністра

З

протягом одного робочого дня

6

Реєстрація наказу про проведення перевірки заявника на відповідність критеріям уповноваження

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

- " -

7

Інформування заявника щодо складу комісії з уповноваження, програми та термінів проведення перевірки

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом одного робочого дня

8

Перевірка заявника за місцезнаходженням відповідно до наказу про проведення перевірки заявника на відповідність критеріям уповноваження

посадові особи департаменту технічного регулювання

В

протягом п'яти робочих днів

9

Складення комісією з уповноваження акта за результатами перевірки заявника у трьох примірниках

посадові особи департаменту технічного регулювання

В

протягом трьох робочих днів

10

Аналіз (розгляд) усіх матеріалів уповноваження та прийняття рішення про видачу свідоцтва про уповноваження

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом 12 робочих днів

11

У разі прийняття позитивного рішення щодо видачі свідоцтва про уповноваження - перейти до виконання пункту 15: у разі наявності підстав для відмови у видачі свідоцтва про уповноваження - перейти до пункту 12

- " -

 

-

12

Підготовка письмового повідомлення про відмову у видачі свідоцтва про уповноваження

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом семи робочих днів

13

Підписання письмового повідомлення про відмову у видачі свідоцтва про уповноваження

Міністр

З

протягом п'яти робочих днів

14

Надіслання заявнику поштовим відправленням з описом вкладення письмового повідомлення про відмову у видачі свідоцтва про уповноваження разом із вмотивованим висновком та документами, що додаються до заяви (або видача особисто заявнику)

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом одного робочого дня

15

Підготовка проекту наказу про уповноваження заявника на проведення повірки засобів вимірювальної техніки та проекту свідоцтва про уповноваження

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом двох робочих днів

16

Погодження проекту наказу про уповноваження заявника на проведення повірки засобів вимірювальної техніки та проекту свідоцтва про уповноваження з відповідними структурними підрозділами

перший заступник Міністра, директор юридичного департаменту, головний спеціаліст сектору запобігання та виявлення корупції, головний спеціаліст - літредактор

П

протягом чотирьох робочих днів

17

Підписання галузі уповноваження

директор департаменту технічного регулювання

З

протягом одного робочого дня

18

Підписання наказу про уповноваження заявника на проведення повірки засобів вимірювальної техніки та свідоцтва про уповноваження

Міністр

З

протягом двох робочих днів

19

Реєстрація наказу про уповноваження заявника на проведення повірки засобів вимірювальної техніки

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного робочого дня

20

Підготовка супровідного листа про надсилання свідоцтва про уповноваження (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

- " -

21

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

- " -

22

Видача супровідного листа із свідоцтвом про уповноваження особисто заявнику чи надсилання поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом одного робочого дня

23

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

60 робочих днів

24

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

60 робочих днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Заступник директора департаменту
технічного регулювання

О. П. Гіленко

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги з переоформлення свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія (У, В, З, П)*

Строк виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про переоформлення свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного робочого дня

2

Розгляд заяви про переоформлення свідоцтва про уповноваження

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

-

3

Підготовка проекту наказу про переоформлення свідоцтва про уповноваження та проекту переоформленого на новому бланку свідоцтва про уповноваження з урахуванням змін, зазначених у заяві про його переоформлення

- " -

В

-

4

Погодження проекту наказу про переоформлення свідоцтва уповноваження та проекту свідоцтва про уповноваження з відповідними структурними підрозділами

перший заступник Міністра, директор юридичного департаменту, головний спеціаліст сектору запобігання та виявлення корупції, головний спеціаліст - літредактор

П

-

5

Підписання галузі уповноваження в разі переоформлення свідоцтва про уповноваження у зв'язку із зміною найменування суб'єкта господарювання

директор департаменту технічного регулювання

З

-

6

Підписання наказу про переоформлення свідоцтва про уповноваження та переоформленого свідоцтва про уповноваження

Міністр

З

-

7

Реєстрація наказу про переоформлення свідоцтва про уповноваження

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

-

8

Підготовка супровідного листа про надсилання переоформленого свідоцтва про уповноваження (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

-

9

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

-

10

Видача супровідного листа з переоформленим на новому бланку свідоцтвом про уповноваження особисто заявнику чи надіслання поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом одного робочого дня

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

два робочих дня

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

два робочих дня

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Заступник директора департаменту
технічного регулювання

О. П. Гіленко

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги з видачі дубліката свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія (У, В, З, П)*

Строк виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про видачу дубліката свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного робочого дня

2

Розгляд заяви про видачу дубліката свідоцтва про уповноваження

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

-

3

Підготовка проекту наказу про видачу дубліката свідоцтва про уповноваження та проекту дубліката свідоцтва про уповноваження

- " -

В

-

4

Погодження проекту наказу про видачу дубліката свідоцтва про уповноваження та проекту дубліката свідоцтва про уповноваження з відповідними структурними підрозділами

перший заступник Міністра, директор юридичного департаменту, головний спеціаліст сектору запобігання та виявлення корупції, головний спеціаліст - літредактор

П

-

5

Підписання галузі уповноваження

директор департаменту технічного регулювання

З

-

6

Підписання дубліката свідоцтва про уповноваження

Міністр

З

-

7

Підготовка супровідного листа про надсилання дубліката свідоцтва про уповноваження (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

-

8

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

-

9

Видача супровідного листа з дублікатом свідоцтва про уповноваження особисто заявнику чи надіслання поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення)

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом одного робочого дня

 

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

два робочих дня

 

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

два робочих дня

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Заступник директора департаменту
технічного регулювання

О. П. Гіленко

 

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА
адміністративної послуги з анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології

N

Етап надання адміністративної послуги

Відповідальна посадова особа, структурний підрозділ Мінекономрозвитку

Дія (У, В, З, П)*

Строк виконання

1

2

3

4

5

1

Реєстрація заяви про анулювання свідоцтва про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження)

спеціаліст відділу вхідної кореспонденції

У

протягом одного календарного дня

2

Розгляд заяви та підготовка проекту наказу про анулювання свідоцтва про уповноваження

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом 18 календарних днів

3

Погодження проекту наказу про анулювання свідоцтва про уповноваження відповідними структурними підрозділами

перший заступник Міністра, директор юридичного департаменту, головний спеціаліст сектору запобігання та виявлення корупції, головний спеціаліст - літредактор

П

протягом чотирьох календарних днів

4

Підписання наказу про анулювання свідоцтва про уповноваження

Міністр

З

протягом трьох календарних днів

5

Реєстрація наказу про анулювання свідоцтва про уповноваження

заступник начальника управління документального забезпечення - начальник відділу вихідної кореспонденції та архіву

У

протягом одного календарного дня

6

Підготовка супровідного листа про надсилання копії наказу про анулювання свідоцтва про уповноваження (далі - супровідний лист)

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

протягом одного календарного дня

7

Підписання супровідного листа

директор департаменту технічного регулювання

З

- " -

8

Видача особисто заявнику супровідного листа з копією наказу про анулювання свідоцтва про уповноваження або надіслання поштовим відправленням з описом вкладення

головний спеціаліст відділу законодавчої метрології

В

- " -

 

Загальна кількість днів для надання послуги

 

 

30 календарних днів

 

Загальна кількість днів, передбачена законодавством

 

 

30 календарних днів

____________
* Умовні позначки: В - виконує, У - бере участь, П - погоджує, З - затверджує.

 

Заступник директора департаменту
технічного регулювання

О. П. Гіленко

 


Назад

 


ПРОДУКЦІЯ ТА ПОСЛУГИ

СУПРОВІД ПРОДУКТІВ

 СИСТЕМИ

ПОСИЛАННЯ

КЛІЄНТИ

ПАРТНЕРИ

Сторінка "ЛЕОНОРМ" на facebook

    БД «Електронний Реєстр Технічних регламентів України  Актуалізація Ваших НД   http://www.germiona.com.ua/  
 

 

Copyright © 2004-2025, ЛЕОНОРМ.