Головна сторінка бізнес-порталу "Леонорм"

 

Пропонуємо Вам замовляти Офіційні копії НД в електронному вигляді за допомогою інформаційної системи  "ЛЕОНОРМ-Інформ", або в магазині у нас на сайті, або листом на E-mail: mark@leonorm.lviv.ua ... Строк надання послуги: протягом 1-2 робочих днів після надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

КОНТАКТИ НОВИНИ РЕЄСТРАЦІЯ МАГАЗИН НОРМАТИВНІ АКТИ ПОШУК (RUS)
 

 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 06 серпня 2024 р. № 891

Київ

Про затвердження Порядку проведення моніторингу загроз хімічній безпеці та виявлення їх джерел

Відповідно до частини третьої статті 22 та частини п’ятої статті 26 Закону України “Про забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією” Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Порядок проведення моніторингу загроз хімічній безпеці та виявлення їх джерел, що додається.

2. Установити, що Реєстр загроз хімічній безпеці починає функціонувати через шість місяців з дня набрання чинності цією постановою.

Прем’єр-міністр України                                        Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 75

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 6 серпня 2024 р. № 891

ПОРЯДОК

проведення моніторингу загроз хімічній безпеці та виявлення їх джерел

1. Цей Порядок визначає процедуру проведення моніторингу загроз хімічній безпеці та виявлення їх джерел і ведення Реєстру загроз хімічній безпеці (далі — Реєстр загроз).

Реєстр загроз призначений для збирання, зберігання, оброблення, обліку, захисту, відображення, використання, поширення та надання інформації про проведення моніторингу загроз хімічній безпеці та виявлення їх джерел.

2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією” (далі — Закон), “Про публічні електронні реєстри” та Положенні про Єдину екологічну платформу “ЕкоСистема”, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 р. № 1065 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 82, ст. 5264).

3. Моніторинг загроз хімічній безпеці проводиться з метою оперативного виявлення загроз хімічній безпеці, перевірки рівня загроз хімічній безпеці з відомих джерел, здійснення відповідних заходів щодо мінімізації таких загроз і ризиків, а також з метою перевірки ефективності здійснених заходів щодо мінімізації загроз хімічній безпеці та контролю ризиків і поширюється на інформацію про небезпечні властивості хімічних речовин, обсяги їх виробництва, імпорт та надання на ринку, результати оцінки ризиків, фактичний або потенційний негативний вплив хімічної продукції на здоров’я людини та навколишнє природне середовище, офіційну державну статистичну інформацію, а також на іншу інформацію стосовно загроз хімічній безпеці, що міститься в Інформаційній системі забезпечення хімічної безпеки.

4. Моніторинг загроз хімічній безпеці включає етапи, визначені частиною третьою статті 26 Закону.

5. Моніторинг загроз хімічній безпеці та виявлення їх джерел проводить Міндовкілля.

6. Міндовкілля здійснює збір необхідних даних для проведення моніторингу загроз хімічній безпеці та виявлення їх джерел шляхом отримання інформації:

від уповноважених органів виконавчої влади у сфері забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією про виявлені ознаки наявності загроз хімічній безпеці;

з Інформаційної системи забезпечення хімічної безпеки та доступних відкритих джерел інформації.

7. Основні джерела загроз хімічній безпеці визначені статтею 22 Закону.

8. У разі виявлення ознак наявності загроз хімічній безпеці, визначених частиною четвертою статті 26 Закону, уповноважені органи виконавчої влади у сфері забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією у межах своїх повноважень надають Міндовкіллю відповідну інформацію разом з можливими заходами мінімізації загроз хімічній безпеці.

9. Міндовкілля визначає загрозу хімічній безпеці та її джерело, враховуючи:

характер виникнення загрози;

класифікацію небезпечності хімічної продукції;

масштаб загрози, зокрема дані щодо можливого негативного впливу хімічних речовин або іншої хімічної продукції на навколишнє природне середовище, здоров’я людей та інфраструктуру у разі настання надзвичайної ситуації або вивільнення (викиду) небезпечних хімічних речовин за інших обставин.

10. Інформація про загрозу, її джерело та відповідні заходи для її мінімізації реєструється у Реєстрі загроз посадовою особою Міндовкілля, що є публічним реєстратором та створювачем Реєстру загроз, протягом 20 днів з дня визначення окремої загрози хімічної безпеки.

Внесення інформації до Реєстру загроз здійснюється з урахуванням рекомендацій науково-експертної ради у разі її утворення при Міндовкіллі.

11. У Реєстрі загроз зазначається така інформація:

опис загрози хімічній безпеці;

характер виникнення загрози;

перелік хімічних речовин (або у разі неможливості чи складності їх зазначення — хімічної продукції: сумішей, виробів), з якими повʼязана загроза, із зазначенням ідентифікаторів та класифікації небезпечності;

детальний опис заходів, які необхідно здійснити з метою мінімізації загрози, та строків їх здійснення;

статус загрози: активна/мінімізована/усунена.

12. Реєстр загроз є частиною підсистеми переліків та реєстрів Інформаційної системи забезпечення хімічної безпеки, яка є функціональним модулем Єдиної екологічної платформи “ЕкоСистема”.

13. Держателем та адміністратором Реєстру загроз є Міндовкілля.

Власником Реєстру загроз, в тому числі його програмно-технічних засобів і виключних майнових прав на програмне забезпечення Реєстру загроз, є держава в особі Міндовкілля.

Створення та забезпечення функціонування Реєстру загроз, в тому числі його програмно-технічних засобів, здійснюється у межах обсягу щорічних видатків на утримання Міндовкілля, коштів міжнародної технічної допомоги та інших не заборонених законом джерел.

Обробка та захист реєстрових даних та інформації в Реєстрі загроз здійснюється відповідно до Закону України “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.

Реєстр загроз ведеться державною мовою з використанням програмного забезпечення, розробленого відповідно до національних стандартів, що забезпечує його сумісність та електронну інформаційну взаємодію з іншими електронними інформаційними ресурсами. Внесення інформації до Реєстру загроз здійснюється за допомогою засобів Реєстру загроз.

Реєстр загроз функціонує у цілодобовому режимі, крім випадків проведення планових та позапланових профілактичних та/або технічних робіт, пов’язаних з усуненням технічних та/або методологічних помилок чи технічного збою в роботі, тривалість проведення яких визначається технічним адміністратором Реєстру загроз за умови згоди держателя Реєстру загроз.

Інформація про проведення профілактичних та/або технічних робіт з підтримки Реєстру загроз оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міндовкілля за три календарних дні до дати проведення таких робіт, крім випадків, коли через терміновість проведення таких робіт своєчасне попередження неможливе, про що надсилається відповідне повідомлення.

14. Публічна інформація з Реєстру загроз у формі відкритих даних підлягає оприлюдненню відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

Користування Реєстром загроз є безоплатним.

15. Звіт за результатами проведення моніторингу загроз хімічній безпеці за попередній рік з пропозиціями щодо прийняття або вдосконалення відповідних заходів щодо мінімізації загроз хімічній безпеці та контролю ризиків Міндовкілля надсилає уповноваженим центральним органам виконавчої влади у сфері забезпечення хімічної безпеки та управління хімічною продукцією, а також до СБУ не пізніше 1 лютого року, що настає за звітним.

16. Зазначений звіт оприлюднюється на офіційному веб-сайті Міндовкілля протягом 40 календарних днів з дня закінчення звітного періоду.

_____________________


Назад


ПРОДУКЦІЯ ТА ПОСЛУГИ

СУПРОВІД ПРОДУКТІВ

 СИСТЕМИ

ПОСИЛАННЯ

КЛІЄНТИ

ДОПОМОГА

Сторінка "ЛЕОНОРМ" на facebook

  LeoMetr 2  БД «Електронний Реєстр Технічних регламентів України Нова БД "Нормативно-правові документи ветеринарної медицини"   http://www.germiona.com.ua/  
 

 

Copyright © 2004-2024, ЛЕОНОРМ.